Legacy czy wojny klonów?

Dylemat na Sluis Van.

Co opisywać w najbliższym czasie? W kolejce czeka spora porcja statków kosmicznych z wojen klonów, począwszy od nieodżałowanego Malevolence, a skończywszy na domagającym się porządnego opisu pierwszym wariancie Y-winga. Z drugiej strony, czeka nas również wypad w przyszłość, a tam – kąski w rodzaju krążownika typu Scythe, fregaty Sabertooth czy też następcy Pellaeona – Niszczyciela typu Imperious. Co wybrać? Nie wiemy. Obie wersje wyglądają równie zachęcająco…

W związku z tym, zgodnie z historycznym hasłem „władza w ręce ludu!” – czekamy na Wasze głosy. Napiszcie – najlepiej tu, w komentarzach – którą epokę najpierw wziąć na warsztat i jakie konkretnie jednostki Was interesują. Ekipa Sluis Van będzie uważnie obserwować Wasze postępy ;) i postaramy się odpowiedzieć na zapotrzebowanie.

komentarze 42 to “Legacy czy wojny klonów?”

  1. Mr. Wookiee Says:

    Legacy! Wojny Klonów są dla dzieci, a w Dziedzictwie w końcu pojawiają się jakieś nowe pomysły na statki kosmiczne. Dajcie niszczycele i krążowniki!

  2. hyperion Says:

    Jestem za Legacy. Ten okres jest dla mnie totalną zagadką, a ostatnie statki (no może z wyjątkiem TwinTail’a) były bardzo ciekawe.

  3. Adam_K Says:

    Hej,
    akurat ja ostatnio mam powrót do przeszłości, namiętnie gram znowu w KotOR (kiedy wreszcie wyjdzie jakaś nowość na miarę tego klasyka?), niedługo sobie jeszcze X-Wing Alliance zapodam, no i jestem za przedstawianiem historii, Wojny Mandaloriańskie, Wojny Klonów itd.
    Więc stare klimaty poproszę.

  4. Damrod Says:

    Jestem zdecydowanie za wojnami klonów

  5. Merduk Says:

    pare jednstek z czasów wojny klonów nie sa opisane przydało by sie dodac :>
    Ale chyba jednak bardziej Legacy

  6. Arti Says:

    Zdecydowanie Dziedzictwo (Legacy)

  7. KrisSWD Says:

    Jak najbardziej jestem za Wojnami klonów. Między okrętami i myśliwcami z czasów wojen mandaloriańskich i wojny domowej Jedi, a czasami Rebelii istnieje gigantyczna luka.
    Czas ją zapełnić…

  8. nosek Says:

    wojny klonów. sheathipede

  9. byq Says:

    zdecydowanie i bezdyskusyjnie wojny klonów, ewentualnie kotor, który mimo tego ze dawno przed TNH to jest ciekawy a nie jakies cos 100 lat po prawdziwych g.w. jak juz wybierac to clone wars Sheathipede, Nu…

  10. Thrawn Chimaere Says:

    Choć ciekawią mnie nowe statki, także te z okresu Legacy, to jednak odczuwam nostalgię za starymi, dobrymi konstrukcjami z okresu wojen klonów i wcześniejszych. Zainteresowały mnie bardzo ostatnie aktualizacje i nowe opisy okretów separatystów. Tak więc dla mnie poproszę Clone Wars^^

  11. Emperor Says:

    Za legacy!

  12. […] Admiral’s log Dziennik pokładowy Sluis Van « Legacy czy wojny klonów? […]

  13. han Says:

    jestem aby obydwie sprawy byly przedstawione na stronie poniewaz są interesujące

  14. Clone wars

  15. Adam_K Says:

    I jeszcze jedno: czekam usilnie na przedstawienie kanonierki LAAT!!! Jest oczywiście w Ossus, ale przecież jednostki desantowe mają swoje miejsce w Sluis Van…

  16. kanonada1 Says:

    ja jestem bardziej za następcą palleona bo ot moze byc ciekawsze

  17. Izydor Says:

    Ja znam jedynie wojny klonów więc o nie poproszę

  18. Macabre Says:

    Myślę, że „Legacy” to będzie okres ciekawszy bo Wojny Klonów to raczej temat bardziej na czasie.

  19. Roran Fel Says:

    Legacy i tylko legacy, wojny klonów mogą poczekać.

  20. Dziecko przeznaczenia Says:

    „Dziedzictwa jest” mniej znanym okresem, w przeciwieństwie do czasów „Wojen Klonów”. Zatem jedynym słusznym głosem, będzie głos na „Legacy”.

  21. Hiryu Says:

    pare rzeczy z wojen klonów i moze byc cos z legacy bo wlasciwie sie na tym nie znam

  22. Ven Says:

    Proszę o wojny Wojny klonów! :) pisze opowiadanko i pożądam :D kolejnych opisów okrętów z tamtego okresu.
    A Legacy to już w większości komerka…

  23. Roran Fel Says:

    Zmieniłem zdanie. Zrób tak najpierw Mlevolence, poźniej statki z Legacy, a do wojen klonów możes już nie wracać.

  24. Johan Says:

    Dajcie Legacy.

  25. Doomus Says:

    Jestem za Dziedzictwem(Legacy) to wspaniały okres w historii galaktyki!!!

  26. zaarin Says:

    W okresie wojen klonów znajdzie się kilka porządnych jednostek do opisania. Legacy mocno odbiega klimatem od klasycznych SW, więc ja stawiam na Wojny Klonów.

  27. Adoreus Says:

    zdecydowanie za Legacy- zwłaszcza że o ile wiem (jeśli się pomylę to proszę mnie poprawić) w Polsce ta seria jest wydawana na mniejszą skalę, a wydaje się niezwykle ciekawa. przydałyby się opisy CF-9 czy Scythów

  28. not killing Says:

    A czemu nie wybrać by obydwóch?? I to i to jest ciekawe

  29. buziak Says:

    wojny klonów bo legacy to juz jakies takie nie z gwiezdnych wojen to jakkby juz osobna historia

  30. blaisepascal Says:

    dużo jeszcze zostało z wojen klonów ——> wojny klonów

  31. Luuke Says:

    ja poproszę te statki co były w serialu the clone wars co sie akurat seria skonczyla

  32. redfive Says:

    Jestem za dziedzictwem.
    Jest to okres przełomowy dla techniki i uzbrojenia, ponieważ weszły zupełnie nowe okręty powstałe w wyniku wielkiego programu modernizacji. Na początek moglibyście opisać przedstawicieli poszczególnych klas.
    Lata imperatora Fela też zaznaczyliście w doskonały sposób. Koń roboczy floty imperialnej, potomkowie Tie i Xwinga, brakuje tylko przeciwnika niszczyciela i jego myśliwców.

  33. LionHeart Says:

    star wars juz po yuuzhan vongach vongach jest do niczego. jakies stwory z innej galaktyki ktore zagrazaja wszystkiemu? w sw wojna domowa itd…
    wojny klonów !

  34. gold leader Says:

    C.W.

  35. Mariusz Says:

    już jest dużo z wojen klonów. czemu po prostu nie wykończyć tego tematu i dopiero lecieć z legacy… poproszę wojny klonów

  36. […] A oto krótkie plany na przyszłość, w związku z Waszymi prośbami: […]

  37. greencard Says:

    Czy istnieje jakiekolwiek informacje na ten temat w innych językach?

  38. […] Tutaj mam zamiar trzymać wszystkie Wasze życzenia odnośnie opisów i innych “ficzerów”, które chcielibyście zobaczyć na Sluis Van – czyli taka kontynuacja listy z tej notki oraz oczywiście z pierwszego pospolitego ruszenia. […]

  39. Ja – jako wzorowe dziecko – opowiadam się całym sercem za Wojnami Klonów :)

  40. Brak Says:

    Legalcy jest ciekawsze.

  41. […] Wishlista Tutaj mam zamiar trzymać wszystkie Wasze życzenia odnośnie opisów i innych “ficzerów”, które chcielibyście zobaczyć na Sluis Van – czyli taka kontynuacja listy z tej notki oraz oczywiście z pierwszego pospolitego ruszenia. […]

Skomentuj

