Tydzień separatystyczny na Sluis Van – podsumowanie

Trwający niespodziewanie osiem dni tydzień separatystów na Sluis Van właśnie się zakończył i mam nadzieję, że godnie zrekompensował ciszę okołoświąteczną. Poniżej kilka uwag „poza konkursem” na temat najnowszych opisów:

  • Statek abordażowy typu Droch – to chyba ich wykorzystaniem musiał inspirować się Thrawn podczas próby przejęcia floty republikańskiej na Sluis Van (nomen omen).
  • Droid-myśliwiec typu Scarab to taki poprzednik Vulture’a stworzony na potrzeby gry: SW Starfighter.
  • Luksusowy transportowiec typu BC-714 – mam do niego sentyment, bo podmiejski autobus jeżdżący przed wiekami do mojej wsi nosił ten właśnie numer.
  • Myśliwiec kosmiczny Mankvim-814 – Mankvim pojawił się w tle Zemsty Sithów, załapał się do Niesamowitych przekrojów, a potem wykorzystano go w SW Galaxies jako pojazd do transportowania graczy. Mało konkretów, ale cóż, jednostki o większej roli zostały juz dawno opisane…
  • Desantowiec typu Diamond – kolejny raz zaatakowała nas mania nazywania wszystkiego krążownikiem. Odpieramy ;)
  • Myśliwiec Belbullab-22 – maszynie Grievousa już od dawna się to należało, ale jakoś nie mogła się załapać. Teraz jej się udało. Tak, jak wspomniałem w komentarzach do innej notki, o Belbullabie-23 i Belbullabie-24 na razie niewiele wiadomo, więc wylądowały w artykule zbiorczym. Gdyby okazało się, że są to konstrukcje mocno odmienne albo historia ich wykorzystania jest wyjątkowo pasjonująca, dokonamy rozdzielenia.
  • Myśliwiec CIS-Advanced – a to klasyczny przykład realizacji dobrze nam znanego scenariusza imperialnej/vongijskiej/separatystycznej superbroni zniszczonej przez rebeliantów/sojusz/Republikę. Tym razem na małą skalę, bo to wszak jedynie krótka historyjka komiksowa. No ale panowie od Clone Wars Campaign Guide postanowili CIS-a uhonorować specjalną wzmianką, która dostarczyła danych technicznych i pozwoliła napisać o nim to i owo.
  • NovaSword – ładny, znowu komiksowy i pozwala zorientować się nieco w meandrach polityki wielkich galaktycznych korporacji.

Tydzień separatystyczny powstawał na dystansie 1555.48 mili i przestrzeni blisko dwóch tygodni przy użyciu m.in. Boeinga 737-400 i Embraera 175, a większość opisów sponsorowały zbiorcze Niesamowite przekroje (a więc po raz kolejny Pani Admirałowa), Clone Wars CG oraz przybysze z Dalekiego Wschodu skutecznie wysysający wi-fi. Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie :)

Reklamy

2 uwagi do wpisu “Tydzień separatystyczny na Sluis Van – podsumowanie

  1. Pingback: The Making Of… opis statku Aing-Tii « Admiral's log

  2. Pingback: 400 « Admiral's log

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s