LEGO: ładny A-wing i nie tylko

Zajrzałem ostatnio na stronę LUGPol (to tacy dorośli ludzie, którzy bawią się klockami) i wypatrzyłem tam coś ciekawego. Oto najprawdziwszy A-wing w błękitnym malowaniu – prawie moim ulubionym (kliknij na obrazek żeby przejść na forum LUGPol po większą ilość szczegółów):

Tutaj wersja Ralpha McQuarrie. Tak pomalowałem swój pierwszy model plastikowy:

Myśliwiec występuje też w wariancie klasycznym, czyli patriotycznie biało-czerwonym:

Ale dość już tych A-wingów. Przy okazji wypatrzyłem sympatycznego miniaturowego X-winga z elementów klasycznych, a nie tych nowomodnych, co to…

Oraz naszą rodzimą konstrukcję na podobnych zasadach:

To nie jest kanoniczne, ale wygląda trochę na republikańską motorówkę albo kuter Korpusu Ratowniczego:

Tu prawie Z-95 HeadHunter:

I wreszcie na koniec coś, co wszyscy znamy i lubimy:

Oj, przepraszam. Chodziło mi oczywiście o to:

Odpowiedzi: 2 to “LEGO: ładny A-wing i nie tylko”

  1. Kyle Says:

    Przepiękny. Nie sądziłem, że da się stworzyć takie cudo w skali figurki. Ciekawie rozwiązany zawias owiewki (licencjonowany ma szczelinę przed owiewką) i nawet konsola z fotelem się zmieściły. Przyczepić się można tylko do łacińskich napisów na skrzydle. Jeśli naklejki były drukowane przez twórcę (w co wątpię), to mógł zrobić i aurebeshowe.

    Gdyby tak mieć fundusze na zakup klocków… Z tego co mam, najwyżej headhuntera dałoby się złożyć. Nawet skosów na odpowiednio malowanego TIE nie mam. :( Trzeba będzie kiedyś wyciągnąć klocki i coś złożyć wreszcie.

Skomentuj

