Jacht i lichtuga na Sluis Van

Dzisiaj na Sluis Van dwa nowe opisy: lichtuga typu Etti oraz jacht typu Horizon. Z obiema jednostkami był problem, bo najwięcej wiadomo o ich zmodyfikowanych wersjach – uzbrojonej Etti pełniącej rolę patrolowca CSA oraz Jade Shadow – prywatnym statku Mary Jade. W obu przypadkach źródła rozpisują się przede wszystkim o wariantach zmodyfikowanych…

Problem podobny, ale rozwiązania przyjąłem różne. W przypadku Etti zdecydowałem się opisać wariant zmodyfikowany, który stanowił de facto standard w CSA. A więc nie będzie lichtugi-transportowca, a lichtuga-patrolowiec. W przypadku Jade Shadow natomiast postanowiłem dokonać ekstrapolacji i opisać jacht typu Horizon na podstawie opisu modyfikacji, które wprowadzono na statku Mary… Taki reverse engineering, z tym zastrzeżeniem, że w miejscach, gdzie nie znałem danych podstawowych, a wiadomo było, że coś się zmieniło – stawiałem znak zapytania. Można było iść w zaparte i zmyślić inne dane albo zostawić te z JS (patrz Wookiee), ale czy to się godzi?

A więc dane miejscami niepełne, ale nie fałszywe :) Życzę miłego czytania.

komentarze 3 to “Jacht i lichtuga na Sluis Van”

  1. Dobra robota z Horizonem :) Jakiś czas temu szukałam pewnych i solidnych informacji na jego temat, a że Wookieepedii nie ufam to ciężko było mi cokolwiek znaleźć.
    Poza tym… przyznam nieskromnie, że dziwną satysfakcję daje mi świadomość, iż ukochany Baudo mojej postaci dalej jest najdroższym jachtem w BotS :D

Skomentuj

