Wtem! Dwa promy z wojen klonów i niespodziewany błąd.

Udało mi się chwilę podłubać nad Sluis Van (również dzięki motywującemu wpływowi Waszych wpisów, maili, pogróżek itd.) i oto efekty:

  • Prom T-6 (z Wojen klonów)
  • Prom typu Eta (też z Wojen klonów)
  • Skoro mam już w „katalogowni” mechanizm tworzenia dowolnych list i zestawień, przyszło mi na myśl, żeby uporządkować statki (i okręty) według oznaczeń. Do „typoszeregu greckiego” i „-wingów” dorzuciłem jeszcze alfabetyczny spis typów Gwiezdnych Niszczycieli. Choć nie dam głowy, że o czymś zapomniałem, bo było już późno…

Przy okazji zauważyłem też błąd – brak breadcrumbów w części sekcji (są np. w uzbrojeniu, a nie ma przy opisach statków). Dlaczego nikt mi o tym nie powiedział?

No to wracam do stanu hibernacji…

komentarze 2 to “Wtem! Dwa promy z wojen klonów i niespodziewany błąd.”

  1. Damrod Says:

    Dzisiaj usłyszałem piękne słowa… Taki dzień jak dzisiaj – 29 lutego mamy raz na 4 lata… Teraz wiem, że warto czekać na takie dni jak dzisiaj taki szmat czasu…
    Prócz świetnie spędzonego dnia przyszło mi czytać nowości na stoczniach, za co jestem wdzięczny.

  2. byq Says:

    tak tak, miło się wyczekać, a w końcu doczekać :)

Skomentuj

