Polcon – panel o reformie floty Nowej Republiki

Szybka informacja: miłośnicy flot gwiezdnych planujący wizytę na Polconie 2012 nie powinni przegapić panelu/prelekcji o marynarce wojennej Nowej Republiki.

Reforma floty Nowej Republiki – panel dyskusyjny – Antoni „Stele” Sauren
Logiczna ewolucja, zignorowana w większości przez autorów Expanded Universe i poraniona nieomijającymi niczego retconami, czy zlepek bezsensownych maszkaronów z suplementów West End Games? Wrocławski Fanklub Gwiezdnych Wojen zaprasza do dyskusji (a w przypadku braku odważnych dyskutantów na prelekcję), która poruszy najważniejsze kwestie dotyczących sił zbrojnych Nowej Republiki.

Aż żałuję, że mnie nie będzie w sobotę, 25 sierpnia, o godzinie 12.

PS. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że fregata Corona i krążownik Belarus zostały w pewnym momencie podpięte pod program Defender. O tym Stele z pewnością również powie :)

 

 

 

Jedna odpowiedź to “Polcon – panel o reformie floty Nowej Republiki”

  1. Stele Says:

    Dziękuję za reklamę. :) Warfare’a mam i wnikliwie go przeanalizowałem, ale dobrze zajrzeć jeszcze raz w notatki, bo dostrzegłem, że Defendera-lotniskowiec gdzieś mi zjadło…

Skomentuj

